Külsős, vagy alkalmazott?

Mielőtt megadnánk erre a választ, először tisztázzuk, mekkora is a biznisz, az üzlet, a cég amit képviselsz? Vannak egyszemélyes vállalkozások, vagy olyan cégek akik úgy gondolják, hogy mindenre is jut idejük és önmaguk fogják a marketing tevékenységet is irányítani. Hallottunk már ilyet és találkoztunk is vele. Lehetetlen küldetés az ügyvitel és az üzlet folyamatos működtetése mellett ezt az összetett munkafolyamatot is bevállalva azt sikeresen működtetni. Valami mindig más kárára szenved előnyt és a vége egy nagy katyvasz lesz, amiből az következik, hogy úszik minden.

Tehát nem javasolt mindent bevállalva webshopot és céget működtetni, ha más nem is , de a családod fogja megszenvedni.

Szóval, külsős, vagy alkalmazott? Visszatérve az eredeti kérdésre.

Biztosan felmerült már benned ez a kérdés. Hiszen a kiadások visszaszorítása egy cég, vállalkozás életeben az egyik legmarkánsabb szempont.

Mi azt mondjuk, hogy meg kell találni a számodra legcélravezetőbb megoldást. Egy tapasztalt marketinges szakember alkalmazása, aki minden szegmensében tudja vinni a egy cég, vagy vállalkozás kihívásait nem kis költség teljes bejelentettség mellett. Ez lehet havi br.1,2M-br.700e Ft amihez hozzájönnek még az állam felé fizetendő járulékok is. Sok összetevője van az előző összegeknek, hiszen nem mindegy mennyire összetett feladatkört lát el dolgozó, vagyis milyen területeket kell lefednie napi szinten a tudásának és tapasztalatának.

Példák: Webshop vagy weboldal adminisztráció és karbantartás, rendelés kezelés, visszaigazolások, oldal tartalmak feltöltése, Közösségi média oldalak tartalom gyártása, üzenetek és hozzászólások megválaszolása, reklám anyagok és kreatívok készítése, ötletelés, Google Seo megfeleltetés, Google hirdetések – shopping, keresés, display,…, Meta hirdetések – termék, bejegyzés, remarketing…, dizájn és arculati munkák, Youtube … és TikTok videó készítés stb., stb.

Mindezek többsége folyamatos jelenlétet és odafigyelést igényel. De az alkalmazott mindezeken rajta tudja tartani a szemét és az eredmény (ha megfelelő személyt választottál) magáért beszél.

A külsős bevonása költséghatékonyabb megoldás, mivel rövidtávon kerül magasabb összegbe (kb. mint az alkalmazott 1-2 havi bére – feladattól függően), majd ez a kiadás csökken a feladatok és karbantartások rendszerességével összhangban. Így akár ez a minimális kiadás lemehet n.50-100e Ft alsó határig is.

A Te feladatod a mérlegelés, mi a célod a vállalkozásoddal és mit bír el a költségvetésed?

Kérj ingyenes konzultációt!